Élelmiszeripari Fejlesztés Stratégia végrehajtása

Az élelmiszeripar stratégiai ágazat, ezért a szektor versenyképességének javítása, talpra állítása a magyar kormány számára kiemelt fontosságú. E célok mentén dolgozta ki a Földművelésügyi Minisztérium munkabizottsága Magyarország közép- és hosszútávú élelmiszeripari fejlesztési stratégiáját, az ÉFS-t. A koncepció a 2014-2020-ig tartó időszakra határozza meg a hazai mezőgazdaság és élelmiszeripar fejlesztési területeit, beleértve az azokhoz rendelt marketing eszközöket is.

Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. szakmai munkájának megalapozásaként tekint az ÉFS-re, egyik legfőbb feladata az abban meghatározott társadalmi és szakmai célok elérése.

Társaságunk 2015-ben ez alapján dolgozta ki a Közösségi Agrármarketing Kódexet és a Nemzeti Agrármarketing Programot (NAP), amely az agrárium és az élelmiszeripar népszerűsítését, valamint a promóciós és más szakmai tevékenységeket tűzte ki célul a 2016-2018 közötti három éves időszakra.

Az AMC az Élelmiszeripari Fejlesztési Stratégia végrehajtásában formális módon is részt vesz, hiszen tagja a Földművelésügyi Minisztérium e célra létrehozott munkabizottságának.

Az Élelmiszeripari Fejlesztési Stratégia innen letölthető:

http://www.kormany.hu/download/f/82/60000/%C3%89FS.pdf