Magyarország az IGW kizárólagos partnerországa Berlinben

2017-ben immár második alkalommal lett Magyarország a Nemzetközi Zöld Hét (Internationale Grüne Woche) kizárólagos partnerországa Berlinben, 2017. január 20-29. között. Magyarország 1972 óta vesz részt a világ legnagyobb mezőgazdasági, élelmiszeripari és kertészeti fogyasztói vásárán, a Nemzetközi Zöld Héten. A megjelenés kitűnő lehetőség arra, hogy Magyarország megmutassa, mekkora fejlődés ment végbe az élelmiszeriparban, a hagyományos-tradicionális termékeken túl milyen új, magas minőségű élelmiszerekből válogathatnak a fogyasztók.
Bővebben

Friss

AZ ADVENTI IDŐSZAKBAN IS: ALMÁT VEGYENEK! SIKERES A MINŐSÉGI HAZAI ALMA VÁSÁRLÁSÁRA ÖSZTÖNZŐ KAMPÁNY

Eredményesen zárult az almafogyasztást népszerűsítő héthetes kampány. A Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a FruitVeB, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal és hét kereskedelmi áruházlánc közös promóciója a kiváló minőségű hazai almára hívta fel a vásárlók figyelmét, megismertetve a gazdag fajtaválasztékot. A szervezők az adventi időszakban is alma vásárlására buzdítanak.

Nagyobb, több, jobb! Ráharaptak a magyar gyümölcsökre Kazahsztánban

Megnyílt a World Food Kazahsztán Almatyban, amely Közép-Ázsia egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállítása. Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum igazgatója elmondta, hogy az idei évben nagyobb területen és több vállalkozást megjelenítve mutatkozik be Magyarország. A megnyitón Almaty alpolgármestere mellett Baranyi András, Magyarország kazahsztáni nagykövete is részt vett. Az eseményen 2016. november 2-4. között 36 ország 456 kiállítója mutatja be termékeit a több mint 5 ezer szakmai látogatónak.

„Tiszta Forrásból" – Magyarország lesz a berlini Zöld Hét (IGW) partnerországa

2017-ben immár második alkalommal lesz Magyarország a Nemzetközi Zöld Hét (Internationale Grüne Woche) kizárólagos partnerországa Berlinben, 2017. január 20-29. között. Az erről szóló megállapodást 2016. november 7-én írta alá Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója és Lars Jaeger, a szervező Messe Berlin képviselője. Németország a legjelentősebb külkereskedelmi partnere Magyarországnak a mezőgazdaság és az élelmiszeripar területén, ezért nagy megtiszteltetés, hogy az ország 2010 után ismét az esemény kiemelt résztvevője lehet.
Tovább
Tovább
Tovább

Ínyencségek

Nincs karácsony hal nélkül!

De ne csak az ünnepekkor, hanem az év többi részében is fogyasszunk több halat!

Magyar hal - tiszta érték!

Kattintson a további érdekességekért és információkért!

Az almakampány is beáll a Mikulásgyár mögé! – Fél tonna alma jótékony célra

Az almafogyasztást népszerűsítő promóciós program keretében 500 kg almát ajánlott fel a Mikulásgyár részére a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és partnerszervezetei. A kiváló minőségű hazai almát Dr. Feldman Zsolt, agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár adta át december 6-án a Mikulásgyár részére, amelyet a szervezet gyermekotthonok, kórházak, hátrányos helyzetű családok részére oszt ki. Az Agrármarketing Centrumot Dr. Végváriné Henter Lilla képviselte.
Tovább
Tovább
Tovább