Közösségi Agrármarketing Kódex

A 2015-ös év egyik legjelentősebb szakmai eredménye a minden korábbinál szélesebb, összesen 27 együttműködő szakmai szervezet bevonásával elkészített és aláírt Közösségi Agrármarketing Kódex létrehozása volt. Társaságunk kezdeményezésére és koordinálásával létrejött Kódex az együttműködők közös céljait és érdekminimumát fogalmazza meg: a magyar termékek ismertebbé tételét, a rendelkezésre álló források hatékony felhasználását és a közös marketingtevékenység összehangolását.

A 77. OMÉK során aláírt Kódex az elmélyült és összehangolt közös szakmai munka origója, az együtt megfogalmazott célok tartalommal való megtöltése. A konkrét, operatív együttműködések kialakítása a következő évek feladata. A partner szervezetekkel idáig két fő tevékenységi területet határoztunk meg: a hazai minőségjelölő védjegyrendszer át- és újragondolását, illetve az uniós agrármarketing-források hatékony, közös lehívását. A több mint két tucat szakmai partner együttműködése egy rugalmas, dinamikus szakmai műhelymunka keretében zajlik majd.

A Kódex aláírásról bővebben itt:

http://omek.itthon.hu/kiallitoi-informaciok/-/article/minden-eddiginel-szelesebb-osszefogas-kozossegi-agrarmarketing-kodexet-irtak-ala-az-omek-on

A Kódex szövege innen letölthető.