Küldetésünk

A Magyar Kormány a 1259/2016. (VI. 6.) Korm. határozatával hozta létre az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft-t, valamint rendelkezett (118/2016. (VI. 6.) Korm. rendelet) az agrármarketing tevékenységeket illetően. 2016. június 15-től az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. önállóan látja el a közösségi agrármarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatokat a Földművelésügyi Minisztérium irányítása alatt. Az Agrármarketing Centrum aktív szerepet tölt be a magyar agrárium és élelmiszergazdaság versenyképességének és üzleti eredményeinek javításában, beleértve az agrár- és élelmiszeripari kkv-szektort is. Célunk, hogy közreműködésünkkel a magyar agrárium nemzetközi szinten versenyképesebb, a korszerű marketing eszközöket és módszereket hatékonyabban és eredményesebben alkalmazó ágazat legyen.

Tevékenységünkkel hozzájárulunk ahhoz, hogy segítsük a tudatos fogyasztói magatartást, az egészséges táplálkozás elterjesztését, a környezettudatos termékválasztást, a hazai élelmiszertermékek preferenciáját, valamint erősítsük a hagyományos és kézműves termékek ismertségét és kedveltségét. További célunk, hogy a kkv-k és a termelők marketingkultúrájának erősítésével alkalmassá tegyük őket a hozzáadott értékek kiaknázására, részt vállalva a hazai gazdaság versenyképességének erősítésében.

Az Agrármarketing Centrum törekszik a minél sokrétűbb partneri együttműködésekre. Legfőbb partnereink a termékpályákat képviselő reprezentatív és regionális szakmai szervezetek, az agrárium területén tevékenykedő termelői csoportok, illetve az ágazatot irányító szervezetek. Stratégiai feladatunknak tartjuk, hogy felkutassuk azokat a területeket és szervezeteket, amelyek nyitottak lehetnek a további együttműködésre.